Terugblik op 2016 en visie voor de komende jaren

Afgelopen jaar is er alles aan gedaan om een flinke inhaalslag te maken na de uitgebreide verbouwing van “de Florijn”. We zijn nu geheel ingelopen en klaar voor vernieuwingen en verdere ontwikkeling. We zijn mede geïnspireerd door de branchevereniging NOAB en kijken met een heldere visie naar de toekomst.

In het nieuwe jaar, bereikt Triple A Administratie een 10 jarig jubileum en is Dim van de Put is genomineerd als ondernemer van het jaar 2016 in Geffen.
We starten met een lancering van een nieuwe website als optimale online presentatie van het bedrijf.

Een gratis app wordt ter beschikking gesteld die ontwikkeld is om u als ondernemer beter van dienst kunnen te zijn. Deze is voor iedereen beschikbaar dus ook voor diegene die nog geen klant zijn.

Via deze app houden we u op de hoogte van nieuws op de gebieden van personeel, fiscaal, de zakenauto, ondernemersregelingen, etc. Ook hebben wij in de app een kennisbank toegevoegd met de meest gestelde ondernemersvragen. Verder zijn een aantal handige tools toegevoegd zoals een btw-alert, een bijtellingscalculator en meer. We nodigen u dan ook van harte uit om deze app te downloaden. Op deze manier wordt de serviceverlening naar u verbeterd.
Maar vergeet zeker niet uw profiel en interessegebieden in te vullen bij het aanmelden in de app. Hierdoor kunnen we u bij belangrijk nieuws op maat informeren op basis van uw profiel en/of interessegebied.

Per 1 januari 2017 worden de administraties online gezet en kunnen de ondernemers, waar wij de administratie van voeren, gebruik maken van Unit4 Multivers Management Monitor.
Het is een online dashboard dat toegankelijk is via internet en op alle mobiele apparaten geraadpleegd kan worden. Op dit dashboard ziet u zaken als bijvoorbeeld resultaat, omzet, kosten, nog te ontvangen bedragen en nog te betalen facturen. Dit dashboard is alleen voor klanten van Triple A Administratie te benaderen.

De visie van Triple A Administratie wordt;

  • investeren in automatisering
  • het afschaffen van uurtje factuurtje voor de jaarlijkse terugkerende administratie, lonen, jaarrekening en bijbehorende belasting aangiften
  • extra real time service tools te bieden voor de ondernemer met dashboards

Een vaste prijs afhankelijk van de wensen van u als klant. Wilt u veel of minder inzicht en/of advies?

De extra service zal liggen op de uitbreiding van de tools om sneller inzicht te krijgen in de cijfers en deze up-to-date te krijgen d.m.v. inscannen met programmatuur van Basecone en bankkoppelingen.
Volop vernieuwingen, maar ook de traditionele ordner kan worden gebracht. Triple A Administratie luistert naar zijn klanten en hoort graag wat de wensen van zijn klant zijn.