Ons kantoor

Triple A Administratie is een administratiekantoor dat is aangesloten bij de Nederlandse Orde van Administratie- en Belastingdeskundigen (NOAB).
Triple A is opgericht door Dim van de Put in 2007 en is gevestigd in de dorpskern van Geffen, aan het dorpsplein. Bij Triple A Administratie streven wij een hoog niveau na. Al onze medewerkers zijn HBO gecertificeerd.

Wat doen wij?
Ben je een starter? Wij helpen je op weg om met een solide basis én voorbereid op de toekomst.
Lees meer
Waarom zou je voor ons kiezen?
Als ondernemer kun je om verschillende redenen een nieuwe bedrijfsfinanciering nodig hebben..
Lees meer

De voordelen van NOAB

Elke ondernemer heeft een NOAB-kantoor nodig. Niet alleen voor de aangifte, maar ook voor jaarrekeningen, financieringsaanvragen en advies. Het inschakelen van een NOAB-lid heeft dan ook belangrijke voordelen voor ondernemers.

  • Kwaliteit van dienstverlening en advies
  • Up-to-date kennis van zaken
  • Laagdrempelig en oplossingsgericht
  • Garantie
  • Klaar voor de toekomst
Lees meer over deze voordelen

Samenwerkingen

Triple A Administratie werkt samen met anderen bedrijven en weet wanneer hij kennis moet inkopen. Deze bedrijven worden aanbevolen, waarmee wij niet suggereren dat u uw eigen contacten niet kunt gebruiken. Daar bent u als klant vrij in.